Elektroninių parduotuvių kūrimas, priežiūra ir atnaujinimas
Elektroninė parduotuvė – puiki galimybė pradėti nuosavą verslą neturint daug investicijų, didelių patalpų ar komandos. Dėl to mūsų el. parduotuvių kūrimas gali būti pirmas žingsnis link sėkmingos verslo pradžios.
Funkcionali, aukštos kokybės ir optimalių UX/UI dizaino sprendimų elektroninė parduotuvė suteikia daugiau matomumo ir pritraukia daugiau vartotojų bet kuriame pasaulio krašte. Nors elektroninės parduotuvės kūrimas yra sudėtingas bei daug žinių reikalaujantis procesas, dedame visas pastangas, kad mūsų klientai prekybą elektroninėje erdvėje galėtų pradėti kuo sklandžiau ir greičiau. Tad toliau pasidalinsime naudingomis įžvalgos apie elektroninių parduotuvių kūrimą, eigą ir kodėl šis procesas yra svarbus.
Elektroninių parduotuvių kūrimas – Menoti
El. parduotuvės kūrimas – procesas, kurį atlieka profesionali Menoti komanda. Nuo vizijos išgryninimo, bendradarbiavimo su trečiosiomis šalimis (seo, reklamos agentūros) iki galutinio produkto. Kartu su klientu išsikeliame tikslus ir darome viską, kad įgyvendintume kliento viziją.
Didžioji dalis klientų dėl elektroninės parduotuvės kūrimo į mus kreipiasi jau turėdami savo viziją, t. y., suvokimą, koks turėtų būti bendras vaizdas. Vis dėlto, galime sukurti el. parduotuvę ir tuo atveju, jeigu klientas ir neturi aiškios vizijos. Mūsų patyrę dizaineriai pasidalins patirtimi ir pasiūlys savo idėjas bei galimus sprendimo būdus.
El. parduotuvės kūrimas – esminiai aspektai
Mes kuriame elektronines parduotuves pagal individualius klientų poreikius, todėl vengiame jau sukurtų modulių ar šablonų. Kartu su klientu viską darome nuo A iki Z taip, kaip jam būtų patogiausia valdyti ir administruoti elektroninę parduotuvę. Toliau apie tai, kaip atrodo e. parduotuvės kūrimas.
Domenas ir hostingas
Prieš kurdami elektroninę parduotuvę, turėtumėte jai sugalvoti pavadinimą. Pavadinimas turėtų būti susijęs su Jūsų verslu ir būti lengvai įsimenamas. Geriausiai, kad pavadinimas būtų kuo trumpesnis ir neturėtų lietuviškų ar kitų simbolių. Pavadinimas – tai domeno vardas, kurį reikėtų įsigyti dar prieš kuriant el. parduotuvę.
Hostingas – tai vieta, kur talpinama e. parduotuvė. Hostingas perkamas tik po svetainės sukūrimo, atsižvelgiant į turinio valdymo sistemos reikalavimus ir svetainės turinį (paveikslėliai ir kiti failai). Šioje dalyje padedame iškarto klientui su hostingo pasirinkimu ir domeno registravimu.
Turinio valdymo sistema
Menoti komanda dirba su OpenCart turinio valdymo sistema. Kadangi orientuojamės į šią sistemą, galime pasiūlyti geriausią sprendimą Jūsų būsimai el. parduotuvei.
Dizainas
Interneto svetaines kuriame tik su unikaliu dizainu pagal kliento poreikius. Manome, kad taip kur kas geriau, nes šablonai atrodo gražiai tik tada, kai turi pilnai užpildytą informaciją. Dažnu atveju, klientas neturi tiek informacijos, kiek yra šablone, todėl ją išėmus, šablonas lieka ne toks patrauklus. Esame ne kartą susidūrę su šablonų kūrimu, todėl šios praktikos neteikiame. Žinoma, jeigu jau turite veikiančią elektroninę parduotuvę, galime atlikti jos priežiūrą, atnaujinimus ir funkcionalumo plėtojimą.
Įskiepiai
Nemaža dalis klientų nori, kad svetainė būtų itin funkcionali, tačiau kuo daugiau įskiepių, tuo prastesnis svetainės veikimas ir prastesnis saugumas. Dėl to, nei išorinėje, nei administravimo aplinkoje nėra pasiekiamas geriausias veikimas. Funkcionalumo daug – naudos mažai.
Nors ir įskiepiai yra nemokami ar kainuoja mažai, jie dažniausiai atlieka tik dalį funkcijos, kurios Jums gali prireikti. Dažnu atveju, 50–80 % įskiepio funkcionalumo Jums visai nereikia. Dėl to svetainės dažnai veikia itin lėtai, nes krauna funkcijas, kurios net nėra naudojamos. Šioje el. parduotuvės kūrimo dalyje kartu su klientu labai stipriai vertiname situaciją. Turėdami praktikos, rekomenduojame, kurie įskiepiai tikrai reikalingi, o kurie – ne. Dėl to kurdami elektroninę parduotuvę, funkcionalumą rašome patys, o įskiepių nenaudojame.
Akivaizdu, el. parduotuvės kūrimas apima įvairiausias užduotis, todėl kiekviename žingsnyje svarbu aiškiai komunikuoti su specialistais. Suprantame, kad gali kilti įvairių klausimų, todėl esame pasiruošę atsakyti į visus Jūsų klausimus. Su mumis galite susisiekti patogiai telefonu arba el. paštu.
El. parduotuvių kūrimas – integracijų galimybės
Elektroninės parduotuvės vis labiau sudėtingėja, todėl nebeužtenka pradėti prekybos su paprasta administruojama elektronine parduotuve. Dažnas klientų poreikis – kuo daugiau automatizuoti elektroninės parduotuvės procesus, tam, kad maksimaliai savo laiką galėtų skirti produktų gamybai, verslo vystymui ar rinkodaros strategijai kurti. Dėl to esame mes, galintys sukurti tokią e. parduotuvę, kokią įsivaizduoja klientas.
Elektroninės parduotuvės – integracija su buhalterine programa
Jeigu turite trečiųjų šalių sistemą, iš kurios norite gauti informaciją arba ją perduoti į elektroninę parduotuvę, mes mielai tai galime automatizuoti. Dėl to Jūsų el. parduotuvėje galime integruoti tokias buhalterines programas kaip:
- b1;
- monet;
- rivile;
- bscreens;
- navision;
- buum;
- ir t. t.
Integracijos su buhalterine sistema tai ne tik sąskaitos generavimas į buhalterinę programą. Tai gali būti ir produktų kortelių kūrimas ir atnaujinimas, likučių atnaujinimai ir kitų svarbių procesų automatizavimas. Tokiu būdu galite sutaupyti itin daug laiko ir pinigų. Be to, tai gali būti pilnas svetainės valdymas per buhalterinę programą, neatsidarant svetainės administravimo aplinkos.
Elektroninės parduotuvės – siuntų pristatymo integracija
Jeigu Jums atsibodo siuntų lipdukus generuoti kurjerių savitarnos sistemose ranka. El. parduotuvės integracija su kurjerių sistemomis – itin geras būdas sutaupyti laiko. Šis automatizuotas sprendimas leis Jums:
- sukurti lipduką iš užsakymo duomenų;
- atsispausdinti lipduką tiesiai savo el. parduotuvėje, o ne savitarnoje;
- generuoti lipdukus masiškai pasirinktiems užsakymams;
- pasirinkti terminalų dydžius arba terminalų dydžiai gali būti apskaičiuojami automatiškai iš produktų informacijos kortelės.
Patogų prekių pristatymą galėsite pasiūlyti per populiariausias šalies kurjerių tarnybas, pavyzdžiui, lpexpress, omniva, venipak, dpd, itella ir pan. Be to, mūsų kuriamos el. parduotuvės orientuotos į Google paieškos sistemą, todėl automatiškai sugeneruojamos tvarkingos puslapių nuorodos, meta tagų aprašymai, paveikslėlių pavadinimai ir švarus programinis kodas. Taip pat kuriamas unikalus dizainas ir puslapio struktūra. Dėl to parduotuvėje yra tik tai, kas turi būti, o ne tai ką siūlo modulis.
Mūsų profesionalus elektroninių parduotuvių kūrimas suteikia galimybę automatizuoti procesą pagal individualius Jūsų poreikius. Integruotos mokėjimo ir siuntimo pristatymo funkcijos užtikrina geriausią naršymo patirtį bei padidina grįžtančių klientų skaičių. Iš esmės, įvairūs kūrimo sprendimai pagreitina užsakymų, pardavimų ir pristatymo procesus, todėl prekės ar paslaugos visiems tampa labiau prieinamos.
1. Kaip vyksta el. parduotuvės kūrimas?
Visas kūrimo procesas vyksta etapais: pradedant dizaino kūrimu ir baigiant svetainės programavimu. Iš pradžių su klientu aptariame el. parduotuvės viziją ir, atsižvelgdami į lūkesčius, pradedame kurti dizainą. Viso kūrimo metu sklandžiai komunikuojame su klientu ir tobuliname e. parduotuvę tol, kol rezultatai pranoksta patys save.
2. Kaip turi būti pasiruošęs klientas, norintis pradėti vystyti svetainę?
Geriausia, kai klientas turi idėją ir viziją. Žinoma, kartais pakanka tik svetainės pavadinimo, nes viskuo galime pasirūpinti mes.
3. Ar atliekama el. parduotuvių priežiūra?
Elektronines parduotuves ne tik kuriame, tačiau jas ir atnaujiname. Tai reiškia, kad galime sutvarkyti esamą netinkamai veikiantį funkcionalumą ar integraciją, net ir tuo atveju, jeigu el. parduotuvę kūrėte ne kartu su mūsų komanda.
4. Ar taikomas el. parduotuvės priežiūros mokestis?
Jokie mėnesiniai mokesčiai už priežiūrą neturi būti taikomi. Tiesa yra verslo modelis, kai galima susitarti ir mokėti mėnesinį mokestį už reguliarią priežiūrą. Tokiu atveju, mokamas mėnesinis mokestis ir kiekvieną mėnesį užsakomas tam tikras programavimo valandų kiekis. Šis variantas idealiai tinka didelėms įmonėms, kurios nori sutaupyti laiko biurokratiniams dalykams ir papildomiems laiškų siuntimams aptariant kainą ir terminą.
5. Ar programuotojas turi nuolat prižiūrėti svetainę?
Dažniausiai elektroninės parduotuvės reikalauja ne programuotojo, o parduotuvės administratoriaus priežiūros, kurią apima tekstai, prekių tvarkymai, užsakymų ruošimai ir pan. Programuotojų priežiūra čia turi būti minimali arba jos iš viso neturi būti, jeigu svetainė veikia sklandžiai ir yra pakankamai funkcionali.