Kodėl pigi elektroninė parduotuvė yra iš tiesų brangi?
“Elektroninės parduotuvės kūrimas už 500-1000€!” - Tokį skelbimą matote internete arba gavote laišką iš tinklapių kūrėjų kai pasikreipėte dėl elektroninės parduotuvės kūrimo. Pigu? Taip! Ar verta? Pažiūrėkime…
Kodėl mano elektroninė parduotuvė yra pigi?
Vienas iš pagrindinių aspektų tai Jūsų parduotuvės kūrimas buvo daromas be programavimo žinių. Arba dar kitaip vadinamos NOCODE svetainės. Ką tai reiškia? Jūsų svetainę tiesiog instaliavo keliais mygtukų paspaudimais. Vėliau Jūsų poreikiams IŠ DALIES patenkinti suranda modulius internete ir juos įrašo taip pat instaliavimo būdu vieno ar dviejų mygtukų paspaudimu.
Sakysite kodėl tai blogai? Svetainė juk veikia… Valdymas dažnu atvėju nėra pagal Jūsų poreikius, o pagal visumą/žmonių masę. T.y. nepritaikyta Jūsų sferai ar galbūt pagal Jūsų poreikius. Valdymas kažkoks yra, bet dažnu atvėju nelabai patogus.
Greitis - Dažnu atvėju elektroninės parduotuvės su daugybė modulių nebus greita nei išorėje, nei administravimo aplinkoje. Dažnai taip pat turėsite vadinamuosus kešavimo/greičio optimizavimo modulius. Įroniška jog pagreitinti svetainės darbą naudojamas dar vienas modulis kuris “optimizuoja” svetainės darbą. Taip pat keičiant turinį, arba norint pakeisti vizualus dažnai reikia tą vadinąmą kešavimą ištrinti ir svetainė pradžioje vėl kraunasi lėtai. Tai įtakoja pardavimus! Ar apsipirkinėjate patys lėtoje svetainėje?
Saugumas - Daug modulių, daug galimybių elektroninę parduotuvę nulaužti… Ko pasekoje jeigu yra taip vadinama skyle/backdoor’as ji žinoma visame pasaulyje jeigu modulis naudojamas plačiai.
Kitas ne ką mažiau svarbus aspektas - dizainas. Svetainę gavote su krūva modulių, taip pat iš šabloniniu dizainu. Kas reiškia jog tokia kaip Jūsų svetainė gali būti ir antra, trečia ir ketvirta. Šablonai dažniausiai atsineša dar krūva modulių kurių Jums galbūt, net nereikia, o svetainė be jų neveikia! Kas reiškia jog svetainė veiks dar lėčiau negu galėtų veikti.
Reklama - Mūsų praktika rodo, jog reklamos rodikliai naudojant google reklamą arba facebook turi mažesnes konversijas negu greitos, kokybiškos svetainės. Kodėl taip yra? Greitis, dizainas, išdėstymas, patogumas visi aspektai susideda į vieną jog svetainė nekonvertuoja pardavimų.
SEO - Turint šabloninę svetainę labai daug darbo reikia įdėti vien vidiniam SEO. Vidinis seo - tai svetainės kodas, kuris turi būti optimizuotas paieškos sistemoms. Šablonai dažniausiai prigeneruoja nereikalingo kodo ko pasekoje reikia jį tvarkyti. Tvarkyti taip, jog dizaino grožis nekistų. Nekalbant jog šablonai neturi tam tikro funkcionalumo kurio prašo SEO agentūros ir vėlgi atsimušam į papildomus kąštus.
Netolimi ateities darbai - Visdėlto sukurė jums kažkas el.parduotuvę už tą 500€ kolkas esate patenkinti. Didėjant prekių kiekiui matote suletėjimą ne tik admin aplinkoje bet ir front-end išorinėje dalyje. Ieškote kas galėtų optimizuoti greitį, kas galėtų pridėti vieną ar kitą funkcionalumą. Žiūrėkite jau po šių darbų Jums svetainė kainuoja žymiai daugiau. O jeigu papuolėte pas panašų specialistą kuris neturi programavimo žinių ir viską sprendžia moduliais? Mokate 2 kartus už tą patį darbą. Vėl ieškote kas Jums atliks optomizavimo darbus.
Norite leisti reklama? Jums ADS specialistas surašys darbų lapą ką pirma turite pasidaryti. Vėl ieškosite kas Jums suprogramuos tuos darbus.
Ką mes turime? Netolimoje ateityje nuo svetainės sukūrimo pradžios jau turėsite namažas investicijas į svetainę. Jos kaina išaugs. Galų gale nusibos lopyti svetainę vienoj vietoje patvarkoma, kitoje sugriūna. Ir tuomet jau ieškote programuotojo kuris PROGRAMUOJA svetaines ir ivenstuosite vėl į naują svetainę. Šią sumą kurią sukišote į šabloninę svetainę galėjote investuoti į geros svetainės kūrimą.
Panašūs straipsniai: